July 06, 2014

Untitled #13

Fuhhhh...

Tarik nafas kejap... baru masak... penat sangat harini.. bangun-bangun.. rest kejap.. then masak... Nak lepak hall pun tak boleh... Yatt dengan kawan dia tengah main game.. hoho.. dari semalam sentap sebab tak dapat tengok TV... adat arr menumpang... tak boleh nak buat kepala sendiri... kan kan kan...

Harini wa masak kari telur... kobis cina goreng dengan sos tiram... dengan ayam goreng bawang putih... bab lauk ni memang lahhh kecundang sikit... wa jarang masak sekarang.. so takde idea... kalau rumah mama nun di Rawang... banyak bahan boleh masak... kalau takde bahan, kedai dekat so boleh mintak tolong sesape larik kejap pi kedai... tapi kat rumah inlaw ni terhad sikit bahan2.... kalau sayur pun... kobis je lah yang banyak dalam peti... orang cina memang suka  makan kobis kot... hiks ~


So takde benda dah boleh buat... nak layan TV dah tak boleh... luangkanlah sedikit masa dengan blogwalking... lately memang tak sempat... nak hapdet pun cecurik masa je... haihhhh...

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.