June 19, 2014

Untitled #7

12:11am
So, dah takde tajuk entri...?? sebabnya... akal wa mati.... fuhhhh menggigil kepanasan sekarang ni.... asalnya wa dah tangkap gambar kemain cun lagik atas sebab ingin berlagak didalam entri..... tapi malangnya... gambar tu tak masuk..... perghhhhhh terbaling terhempas jugak la henpon kesayangan yang berjasa selama 4 tahun lebih tu..... sorry laaaa.... wa memang tak boleh marah.... mesti mau hempas fon.... macam mana nak pakai android ni...?? mau tak sampai sebulan dah jahanam....


Sekali lagi harini supper makanan Yahudi tu.... dah entah kenapa jadi addict plak dengan burger habanero tu.... rasa macam nak makan selalu.... kalau tak dapat rasa macam.... haihhhhhh tido tak basah , mandi tak lena... sungguh !

Kesedapan pedasnya buat wa addict kot...?? meroyan plak hehari nak makan... yang tuan suami ni pulak ntah awat baik sangat..... fulusssss dah kering pun masih nak ikut kehendak bini yang meroyan.....

yang pasti, wa bengang sebab tak dapat berlagak dengan gambar yang di-snap tadi..

bye.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.