Temptation Of Wife - Episod 36


Ohh ya, sebab sakit terlampau.. maka wa skip update untuk semua episod minggu lepas ya... episod 32-35... kehkehkeh...

So, siapa yang tengok episod 35 tahu bahawa Nigel kena langgar dengan kereta.. angkara siapa...?? hehehe dalam episod 35 tersebut wa dah boleh agak kerja si Marcel bodo tu sebab tetiba je dia ada kat pantai tempat persinggahan keluarga Armada....

.. Episod lelepas jugak tunjuk si Chantal/Angeline ni macam jatuh hati balik dengan si Marcel bodo ni kan... tapi tidak untuk episod 36 ni... Chantal kembali ingin membalas dendam selepas tahu bahawa si Marcel yang mengupah orang untuk kenakan Nigel..... yeyyyyy seronok betul wa tengok episod ni... terhegeh2 la Marcel bodo ni nak mintak maaf tapi sayangnya tidak dilayan...

so, nantikan episod akan datang ya... yang tak sempat tengok bolehlah tengok di tonton.com.my !

psttttttttttt memang suka sangat panggil si Marcel ni bodo.... bukan sekadar watak, muka dia pun buat wa emooooo sangat tau ~
Temptation Of Wife - Episod 36 Temptation Of Wife - Episod 36 Reviewed by Tunsha Ayunie on June 16, 2014 Rating: 5

No comments

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.