Temptation Of Wife - Episod 30

Assalamualaikum wbt...

Hahhh !! baru ada masa nak hapdet... puan blog sangat penat harini... baru balik hospital... mata burst... tuan suami suruh rehat tapi puan blog degil hokeyyyy....

episod 30 , Temptation of Wife... wooohooo... eksaited nak menaip ni..


Wa sangat suka bila episod ni sebab si Heidi nampak semakin bodoh & sangat memalukan dirinya sendiri... hah... !! antara skrip si Madel yang wa suka... comel kan Madel dalam cerita ni...?? terencat tapi berakal & bijak... 


Sementara itu, Chantal Gonzalez terus menggoda Marcel & mengenakan bekas suaminya itu... dendam laa katakan... kenalah buat bebetul ye tak...?? yang si Marcel ni pun dah macam meroyan jugak.... hahaha sukanya puan blog mengutuk wewatak dalam cerita ni kan...??


Bukan hensem pun mamat ni... tapi playboy.... haiyaaa....

psttttttttttt..... episod ni memang buat wa lancang mengutuk ye... kehkehkeh... terima kasih sudi baca...

No comments:

Thank you for comment. Do visit me in my next post, ya? :)