June 16, 2014

Makanan Ceria 90an !

Assalamualaikum wbt,

Salam tengahari readers... harini wa macam teringat makanan atau junk food yang wa layan zaman kekanak dulu, sementelah harini Oh!Media pun ada post benda yang sama... ohhh imbauan zaman itu... sedih ada... rasa nak melalak, pergi kubur arwah opah sambil peluk arwah... rindu !

sebab..??

arwah yang rajin belikan kami adik beradik junk food tersebut kat babu roti... setiapkali babu roti datang, arwah opah belikan kami roti krim, keropok durian, keropok ubi plastik hijau tu... coklat Hiro... yarabbi.... sekali lagi sebakkkkkkkkkkkkk gila dalam hati... maklumlah... sejak berumur satu hari, tangan arwah ler yang mandikan tubuh ni....


banyak sebenarnya makanan lejen tapi yang ni lah yang diingati... bila tengok bebudak sekarang makan, ia akan menggamit nostalgia puan blog terhadap zaman kekanak... kalaulah zaman tu boleh diputar semula.... malangnya.... tidak.... ! kohkohkoh...

apa makanan zaman kecil korang...??? hee ~

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.