Jerebu Dan Air

Assalamualaikum wbt,

Fiuhhhhh lately sangat ~ sangat ~ sangat panas ! Sampai ke malam... cuma harini suam sikit... tak panas... cuma yang membimbangkan adalah...

AIR !

ya, air... sebab 3 hari lagi kita semua akan menjalani ibadah puasa... (berharap sangat habis 'mc' wanita ni dengan cepat...) selalu suka nak raikan Ramadhan yang pertama tu... tapi setiap tahun jugak dapat 'mc' awal... ish...  apa pulak cerita pasal mc..? mengarut betul lah !

Ok sambung, so kita memang memerlukan air... di Ampang harini, sejak dari pagi tak ada air... rasa macam mau pitam... mandi ala kadar... dah laa badan ni acapkali dehydrated... nak mandi selalu pun payah... selain itu, rasa haus yang melampau... puas minum air penghilang dahaga... tapi still... haus... hurm..

Sumber - KucenMaster

Plus sekarang, jerebu makin teruk.... bila keluar rumah feeling2 konon kat Genting sebab berkabus... tapi hakikatnya, asap & habuk... batuk & selsema.... pun dengan tak sesegan singgah kedalam antibodi beta... huakkkhuakkkkhuakkkk
Jerebu Dan Air Jerebu Dan Air Reviewed by Tunsha Ayunie on June 26, 2014 Rating: 5

No comments

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.