Jatuh dari escalator , gua panik !

Assalamualaikum wbt..

Alhamdulillah masih boleh menaip untuk entri hari ini... memang kalau boleh taknak miss 1 hari pun... sebab makin ramai kawan yang wa dapat dalam donia blogging ni walaupun, tak kenal antara satu sama lain...

Tadi, masa pergi ke hospital.. tuan suami terjatuh dari escalator.. sebabnya...?? kecuaian wa sendiri... merajuk sebab tuan suami taknak tolong ambil ubat di farmasi... wa pun jalan laju ke escalator dan naik tanpa pedulikan tuan suami.... (durjana sungguh ketika ini)..

Tapi, sixth sense punya pasal... wa macam dapat agak dan terbayang tuan suami akan jatuh dari escalator... emmm sangkaan wa sama sekali tidak meleset... ya... dia jatuh terbaring malah tergolek-golek dekat escalator tu... wahai para isteri, tahukah anda betapa paniknya saya ketika itu...??

Rasa berdosa ada, rasa bersalah sangat pun ada... 

... wa tau dia jatuh sebab nak kejar wa... emmm.... maka dia pun terbaring di situ, dan warga kerja serta penghuni hospital pun dah sibuk2 kat situ...

Ada yang nak ambilkan wheel-chair,
ada yang nak ambilkan katil...

Tapi tuan suami kuat, dia masih lagi nak bangun.. tanpa duduk atas wheelchair, tanpa baring atas katil...

oh ya, tadi majoriti yang cuba menolong tuan suami adalah sangat prihatin..
and the last, sebab terlampau panik, wa demam ! aduhai tuan suami.... maafkan isterimu yang selfish ini...

#moral of the story, semarah manapun terhadap suami... jangan abaikan dia :)
 (masih rasa bersalah)

Jatuh dari escalator , gua panik ! Jatuh dari escalator , gua panik ! Reviewed by Tunsha Ayunie on June 26, 2014 Rating: 5

No comments

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.