June 26, 2014

Catuan Air Tanpa Notis

CATUAN AIR TANPA NOTIS - Assalamualaikum wbt. Hurm.. aku bukak page SYABAS di FB, kononnya nak tengok apa info, lastly tengok penuh posting maki hamun dari pengguna. Ramai yang marah sebab air kena catu tanpa notis.

Nak salahkan pengguna pun macam tak boleh jugak sebab hidup tanpa air ni macam....... haihhh jugak la kisahnya. Kau bayangkan nak berak tapi takde air? Nak tayammum rasa macam tak bersih pulak dah.

Aku geram jugak dengan SYABAS ni. Tadi nampak la lori SYABAS lalu area sini nak derma air. Masalahnya jauh kemain la depa parking. Sini kebanyakkan orang-orang tua. Larat sangat ka depa nak angkut air? Tak keruan otak aku memikir.

Terima kasih orang yang bertanggungjawab menyiksa batin kami seperti ini. Sebelum ni bagi jaminan taknak catu dah tapi jaminan hanya jaminan. Jaminan yang sia-sia. Mentang-mentanglah kami rakyat marhaen je.

Sekian.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.