Untitled #1

Hurm... 1.23am..
Cantik sangat masa ni...

Wa tak tidur lagi, teman diri sendiri bersama tuan suami.. layan Martin Yan's kat Asian Food Channel.
Tuan suami peminat chef Martin ni.. bukan apa.. cara dia speakin' tu berterabur...
ehh cakap orang, empunya blog pun sama...

Sesambil fikir masalah yang melanda diri & tuan suami..
masalah yang tidak berapa kritikal.. cuma pasal kerja... puas cari... puas mintak tolong.... yang dapat hanyalah.... HARAM JADUSSssss...!!

Kekadang cakap kat tuan suami, wa dah putus asa...
tapi tuan suami minta wa jadi tulang belakang dia... kalau dia down, wa tak boleh down...
so wa gagahi jugak... kalau tak, apa tujuan wa jadi seorang isteri... kan...??

Doakan punca rezeki kami, ada......

No comments:

Thank you for comment. Do visit me in my next post, ya? :)