May 21, 2014

Misi Accomplised !

Alhamdulillah.. harini berjaya masak...
masak apa..?? jengjengjengggggggg......


Masak lemak cili api ayam & rebung serta kacang panjang goreng belacan...

Rasa tidak seselekeh gambar... misi untuk masak rebung berjaya... tapi paling tak suka bila dah masak, tak lalu pulak nak makan... kenyang sangat sebab masak kot... harini dah capai misi nak masak awal... selalu orang dah habis lunch, wa dengan tuan suami barulah nak "lunch"... selalu kami lunch pukul 3 @ 4 pm... 

kenapa...??

sebab si puan isteri pemalas nak masak... haha ! taklaaa... cuma ada kekurangan ketidakselesaan masak ditempat orang kot... ye laa... sebelum ni tinggal berdua masa kat Selayang... ni tinggal satu family... orang baru pulak tu... wa kan tak berapa nak rapat dengan in law... so kehidupan wa banyak dengan tuan suami... hehe... haaa jangan tanya pasal in law tu pulak... salah wa sebab pemalu... tak banyak cakap... ehehhh PEMALU...??? hokeyyyy....

ehhh.. tapi harini berjaya kasi family makan LUNCH.... really LUNCHtime okkk...

soOoo alhamdulillah, mungkin lauk wa masak harini sedap sebab tengok tuan suami & pak mertua amat algojoh makan.... 

last but not least, semoga tuan suami diterima bekerja.. amin :)

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.