May 26, 2014

Mengkudu & Durian Belanda ~

Assalamualaikum wbt...

Yuhuuu wassap... so far today is okay... takde apa yang membuat emosi ini kurang stabil... jari nak menaip entry tapi halerrrmakkkk lah.... idea tak muncul.... errr takkan nak update harini asyik beberak je kan... wooohoo...


                              ok mood spoil, sorry .

Haha ! puan blog harini sakit perut tak tau apsal... nak kata salah makan, tengok mertua dengan suami slumberkkk derkkkk je macam takde hape... mungkin perut puan blog kini tak boleh menerima maggi... asal makan maggi je sakit perut, dah jangkit si tuan suami..

entry ni tentang mengkudu & durian belanda.. 
kenapa??

suatu hari, wa dengan suami jalan kat satu lorong... wa nampak kemain banyak buah mengkudu yang dah penyet... sengaja mulut ni ringan nak bercakap, wa tanya tuan suami...

              .." tuan suami, ini buah apa..?? "

jawab tuan suami dengan angkuh.... "..durian belanda.."

Tetiba si puan isteri ni tadi... confuse... hilang fuse kejap....
.."eh...aku rasa buah mengkudu...."

balik rumah terus la search, kot2 la tersilap... yela... tuan suami kan 30 series... takkan tak tahu buah mengkudu kan kan kan...............

ternyatalah wa benar, itu buah mengkudu bukanlah durian... makanya terus explain kat tuan suami...

                      ...."..oh..??eh...?? abang main belasah cakap je..."


Si puan isteri terus rasa nak lepuk si tuan suami, tapi takmau jadi isteri durhaka...
maka, senyap selepas itu.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.