Maaf ! Dia bukan TUHAN !

Assalamualaikum wbt...

Fuhh... kering idea wa nak menaip apa...
bila check notification Google+, wa jadi cemburu...
aktif sungguh mereka update blog... lolololo

Beberapa minggu lepas semasa pergi Pusat Zakat, tuan suami bertemu seseorang yang nak buang bebenda tak baik dalam badan dia... emm like santau la...saka la... bla bla bla... tuan suami tak kisah pun sebab itu jugak salah satu kelebihan & sedikit punca rezeki untuk dia...

So tuan suami pun ikutlah seseorang ni balik rumah beliau...
tuan suami bagitau wa... rumah itu hanya rumah setinggan... takde beras & periuk nasik...
anak 7 orang... dan... masing-masing TAK CUKUP BULAN !

Wa bukanlah apa, cuma rasa rimas dengan sipolan ini...
sudahlah tiada tanggungjawab, kerja memilih... dia ambik tugas si isteri, isteri ambik tugas dia pulak...
maksudnya, dia jaga anak kat rumah... si isteri yang perlu bekerja untuk bayar hutang sipolan pada AHLONG ! ini sangat dayus ok... plus, KAKI PUKUL !

              ...bukan itu sangat yang ingin wa ceritakan disini... cuma... 

bila tahu kelebihan tuan suami ada kebolehan "scan" yang lepas @ yang akan datang... setiap masa dia akan call & suruh tuan suami scan... isteri cabut lari mintak tolong tuan suami scan... rezeki datang bila suruh tuan suami scan.... ini menerbitkan perasaan marah antara kedua kami... 

               ... PALING MARAH bila dia call waktu kami sedang TIDUR..!! semata-mata untuk....
                                              
 "SCAN........!!"


ianya agak melampau... 
dia cakap tuan suami dapat mukjizat la... dah angkat tuan suami macam Tuhan pulak...
saja mahu menyatakan kegeraman hati ini... terima kasih sudi baca :)
Maaf ! Dia bukan TUHAN ! Maaf ! Dia bukan TUHAN ! Reviewed by Tunsha Ayunie on May 08, 2014 Rating: 5

No comments

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.