May 10, 2014

Jamming with Nasi Lemak Sri Pandan - Ampang

Assalamualaikum wbt...

Fuhhh...!! rasa penat sangat...
mengah pun ada... biasalah orang sakit.... penat sikit je gelabah macam cakcibor...
actually beberapa jam baru sampai rumah... teman tuan suami jamming...

Masa nak naik studio, rasa kesian sangat dengan tuan suami...
tuan suami wa pinggang patah, jadinya agak perlahan pergerakan beliau...
sebagai puan isteri, perasaan kesian.. sedih... semua campur macam nasik campur...

hoho !!

Tangga nak ke studio dah ibarat nak naik gua Batu Caves...
kemain tinggi hokeyyyyyyyyyy..... tapi takpe...
dan DEMI....




So tuan suami istiharkan band beliau bernama Firedemon...
tapi bila wa tanya... beliau kata Unwanted la... Noname la...
so belasahhhh lerrr labuci...



tuan suami as vokalis & pemain led..



bro Zahari as pemain led jugak...
apa led pun wa tak tau... walalalalala



bro Alan as drummer... haaa yang ni wa tau !!


                  ... and after that... kami pun gerak pergi makan... Nasi Lemak Sri Pandan, belakang Ampang Point... ehhh wa rasa macam wa sorang je kot jakun makan nasi lemak... anyway memang sedap... tapi nasi dia letak kemain sikit... wa ambik paru sekeping... ayam rendang seketul... sayur kangkung beberapa batang... tak sempat nak snap gambar... perut & naluri kebulur dari siang...


                                   SoOoooooo NGAPPpppppp....!!


gambar ihsan Google as usual...

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.