Keccebukkkkk jatuh katil ! - DARI JARI NOVELLA

April 02, 2013

Keccebukkkkk jatuh katil !

Pagi yang dah tak berapa nak pagi... saja la ingat nak update poyo-poyo bajet comel sikit... sini mendung² suam je gitu... hujan tidak panas pun tidak... mata meruap² je rasa nak pejam... kalau tak pikir si kecik tu balik sekolah & nak makan... tido tak ingat dah ni...

.. Ahaa malam tadi entah kemaruk apa ntah.. mimpi kemain hebakkk... tak sedar menda... tiba² kecepekkkkkk!!! bemmbemmmbummmMmmm.... dengan megah durja wa jatuh dari katil... setelah sekian lama badan ni melekat atas tilam.... malam tadi terlonggar jugak....

Lepas jatuh tu terus tergelak sesorang... bukan apa... dulu kalau waktu arwah opah ada... jatuh katil je dia yang tolong angkat... ini kena bangun sendiri... wa nak sedih memalam buta hilanglah seri wa.. wa gelak je laa... alahaii rindu pada arwah pulak lagi... al-fatihah.. sayang opah sangat² !

Cenggini la rupa kaedahnya bila dah jatuh katil.. 
kepala tu kemain laa berpusing pinau² ...

Nasihat kepada badan sendiri.. mohon janganlah jangan tido lasak.. wa nih walaupun muda lagi... tapi tulang ni dah macam orang tua... tak kuat dah... salah sikit patah... salah jaga makan boleh strok terus... huhh jauhkanlah... sakit yang sekarang ni pun perit dah nak tanggung... bukan tak syukur pada Allah bagi sakit ni.. rasa hapus la dosa² kecik... tapi wa tetap tak berapa nak kuat semangat beberapa hari ni..

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.