Apa salahnya CANTIK???

Assalamualaikum wbt... humangaihhhh... lama dah wa tak menaip ni... rindu sangat untuk menaip mengarut dan menempek hasil nukilan wa yang tak seberapa menduga akal pembaca... cewahhh...

.. Dalam beberapa hari ni sebenarnya rindu sangat dengan perkataan² dan huruf2² yang menyerlah di-keyboard tapi disebabkan penyakit "M" menguasai diri joyah uolssss... maka wa pun postpone jelaa segala kehendak jari ni...

Makkkk aihh kemain panjang mukadimah... kau orang faham ke??? wa lagi la tak faham... lalalalalala 

Bercerita pasal CANTIK.. semua orang ingin cantik.. especially la perempuan.. wa pun kalau gambar tak cantik.. wa edit sampai cantik... kulit nampak gebussss... lantak la orang nak kata gambar tu fake.. tak terima segala kesempurnaan ALLAH swt bagi... tapi asal mata ni dapat tengok muka tu cantik... so i will publish.. ala² tayang muka uolsss...

 .. Dan perempuan ni kalau nak cantik.. dia akan guna segala macam produk yang dijamin kulit halus mulus macam cikta (rozita che wan) .. oh ye.. pakailah safi rania ye... wa dah pakai... tak jadi apapun... alih² sekarang guna facial foam paling murah.. Gervene Royal Jelly.. wangi... kehkehkeh... haaa ! bukan sekadar produk kecantikan.. tapi mekap harus jugak... ambik contoh diri sendiri dah lerrr... kalau keluar tu bedak tak tebal 10inci jangan panggil wa nih joyahhh hokeyyy... miahahhahaha !

Maaf ye joyah memang sengaja culik gambar ni...
 mohon di-halalkan... tak ada niat pun nak aibkan sesiapa..

.. Membelek² FB adalah rutin yang memang gagal untuk ditinggalkan.. adalah al-kisah wa ternampak gambar ni.. pengantin sebelum dan selepas disolek.. banyak komen ada unsur negatif... yang komen² negatif ni pulak dari mak-mak yang dah kawin.. juga bapak-bapak yang dah boroi... so walaupun wa bukan empunya badan... wa agak tersentap dengan pemikiran orang melayu ni.. (tiba² rasa nak sokong apa Tun M cakap..) "MELAYU MALU MEREKA MELAYU" ... untuk kali ni je... memang malu 5 minit jadi melayu.

Macam² lagak sipolan.. ada yang kata gambar fake... ada yang kata kang kalau tanggal mekap hubby dia pengsan la.. lari la.. terkejut laa... macam² agenda wa tengok... sampai rasa sangat menyampah... apa yang salah tentang gambar di-atas..?? biasa la kuasa mekap & seri pengantin...

.. Kepada makcik pakcik yang dah gendut perutnya dan dah tahap monopos tu.. jagalah lidah anda dari berkata sesuatu... tak boleh fikir sedikit logik ke yang hubby dia memang boleh terima seadanya diri si puteri dari sebelum bermekap... jangan la jadi poyo atau terencat sangat ye :) jangan nanti makcik² yang laserrrr tu plak hilang laki sebab perut dah berlipat.... mintak dijauhkan.

 
Apa salahnya CANTIK??? Apa salahnya CANTIK??? Reviewed by Tunsha Ayunie on March 25, 2013 Rating: 5

4 comments

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.