November 22, 2012

Sindir Menyindir dikalangan FACEBOOK-er

Morning.. Ada mood sikit wa nak menaip harini.. Since wa punya pc @ hardisk terbakar.. So terpaksa rembat lappy mama.. Ini pun waktu mama memang ke ofis.. Kalau tidak.. Wa macam takde mood nak menaip apa-apa.. Bukan apa la kan.. Kadang2 wa lagi suka suasana yang sempoi.. Tak crowded sangat.. Atau bising2.. Disebabkan wa sendiri merupakan seorang yang BISING.. Wa macam agak serabut dengan enviroment yang hu-ha disaat wa ingin menaip.. Erm.. Idea larikkk gitu !

Tajuk wa adalah dari hari ke hari wa merangkap jejak ke dalam FACEBOOK.. Segala pemerhatian terhadap peel orang.. Semuanya berlandaskan FACEBOOK.. Disitu ada pelbagai aksi.. Kau boleh tengok sejujur2 manusia.. Yang terlalu JUJUR sampai nak berak pun bagitau.. TETAP ADA..!

.. Cuma kadang2 wa terhasil jejak metropolitan manusia sekeliling... Manusia yang sunyi mungkin.. Manusia yang inginkan kasih sayang tetapi tidak diperolehi.. Manusia yang inginkan sesuatu tetapi tidak tergapai dan tercapat... PELBAGAI.. salah siapa??

Dan disebabkan keinginan yang meluap-luap.. Nafsu adalah pengaruh paling tajam.. Wa jugak tak lari dari berperangai macam budak2.. Contohnya.. Tak puas hati dengan seseorang.. Tapi nak sound direct terus... Kau perli2 dia kat FB.. Kalau perli dia and dia terkena sendiri takpe. Tapi kalau kau perli sipolan A.. Tapi sipolan B yang terasa.. Macam mana gamaknya tu..?? Paling tak,tak pasal2 masam muka.. Macam wa kena sebelum2 ni.. Suatu pengajaran.. Rasanya tak perlu sindir orang tu.. Lagi pulak dalam ruang komuniti ni.. Kalau nak sindir jugak makesure jangan clash dengan update2 kawan kau yang takde kena mengena.. hahaha boleh macam tu?? supaya tiada siapapun yang terasa...

err renung sendiri laa... kadangkala jugak darah daging sendiri boleh telingkah dengan benda macam ni.. Sebab?? Masing2 nak cari kepuasan sampai tak peduli perasaan sesiapa... HATI KERING !! *macam wa*

2 comments:

  1. kalau sindiran untuk bagi pengajaran takpe kot..tapi biar untuk umum la..kalau sindir tp nampak sangat nak tujukan kat sapa2 tu tak molek la..baik cakap terus..cam lu cakap la takut orang lain plak terasa..hahah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha masalahnya ramai yang update untuk tujuan sindir menyindir.. macam pigshit.. tak jalan derr...

      Delete

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.