Biskut Cornflakes - Rajin Adik Beta! - DARI JARI NOVELLA

August 07, 2012

Biskut Cornflakes - Rajin Adik Beta!

SELAMAT HARI RAYA...!! ceyceycey.... Selamat berpuasa untuk hari ke-18... Actually dah lama nak update entry tapi disebabkan keadaan kesihatan yang suwey2... Maka terlambat sikit lah...

.. Kau orang dah bikin biskut raya...?? Berapa jenis...?? Ahad aritu wa dengan gigih ajak mama bikin biskut... And paling gigih buat biskut aritu adalah adik kicik wa... Alhamdulillah beliau dah besar... Dah boleh diharap... Ringan beban mama.. Dan wa jugak... ! Kehkehkeh -gelakKEJAM-

Antara babak kerajinan adeq tersayang... Keding je budaknya.. Bila nak gemok tatau ler.. Tapi penyayang jugak... heee~

Inilah rupa biskut cornflakes nih haa... Resepi adaptasi dari Tok Aunty Nor... Dan berjaya jugak wa sekeluarga melakukannya... Cecceeyyyy....

-

-

-

-

-

-

-

-

Dan macam tetiba je rasa malas nak menaip pepanjang... Nampak bantal dah kenyit2 mata je mintak dibelai2... Bwahahhaaha...

LIKE kalau suke :)

2 comments:

  1. rajinnye..orang skg bukan main beli je ke..haha..

    ReplyDelete
    Replies
    1. rajin rajin... kami tak suka beli... lebih suka buat... kecuali biskut2 malas nak buat je yang dibeli.... tapi selalunya memang buat pun.. kepek2 je beli.. kehkehkeh

      Delete

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.