Ehh...?? Aku ke yang HINA kau wahai ORANG KAYA...?? - DARI JARI NOVELLA

May 26, 2012

Ehh...?? Aku ke yang HINA kau wahai ORANG KAYA...??

OK entry ni more to personal... Hey I dont care... It's mine..!!

.. Hari ni wa quitely down... Agak lonely sebab abang-abang wa memasing busy ini hari... Tak ade masa untuk adik diorang yang hari-hari emosi... So cara paling mudah untuk wa hilangkan tension akibat bosan adalah dengan....... BERCHATTING...!!! Yessss...!! On Yahoo Messenger...!!


Tapi...... tapi.... tapi..... Once wa masuk dalam chat room... Wa ternampak id yang sesungguhnya familiar yang pernah buat wa bahagia satu ketika dulu... And TODAY..., dia berubah menjadi tersangatlah BANGSAT ..... :)


... Nak marah aku MAKI, suke hati kau....!! Sesungguhnya pantang kerabat wa... Kalau benda wa tak buat... Dikatakan wa buat... Dan sesungguhnya wa paling fakapppp kalau insan yang konon BERAGAMA ni prangai kalah anjing yang lepas sentuh kena samak tu....


OK KALI NI YESSSS.... AKU BETUL2 HINA KAU... PUAS...??


... Ni... agak2 abang kesayangan kau yang menghina aku tu membaca ke...?? Ohh encik trutttt tuttt tutttt.... Silakanlah baca... Silakanlah cakap saye kurang ajar... Yes I am.. Siapa ajar..?? 

ANDA...!!


Wa masuk chatting room dengan cara baik... Walaupun ada insan yang akan bikin wa rasa annoying gila... Wa boleh bikin bodoh... Bukan wa nak expose diri wa sebab dia ada... Cuma wa bersikap agak profesional... For me.. It's past by past.... Wa malas pikir... Dia hanya masa lalu wa... Yang wa simpan ketat didalam diari walaupun dia tak peduli....


.. Amboi... Sesedap rasa dia kata wa memacam... Menyindir kemain... Dah kawin wa ingat dah matang... Boleh pikir... Boleh jaga hati seorang hamba Allah macam wa... Rupanya... Otak suwey.. Ohh nak marah...?? Nak maki... Silekan lagi sekali...


For ur information wahai anak2 orang kaya... Orang macam lu bikin wa jijik... Tersangat jijik... TAHU...?? Macam wa tak tau selama ni ape lu buat pada wa... Ehh anyways thanks Allah... Dia dah tunjukkan wa siapa ANAK ORANG KAYA macam lu nih...


.. Sorry... Wa punya mak sama sekali TIDAK MENGAJAR wa untuk menjadi TERKURANG AJAR... Tapi orang2 macam lu... Yang bikin wa sangat2 TER-AJAR.... ehhh nak maki..?? Silekan... Alaaa lu punye maki tu dah macam sambal belacan untuk wa...


OKeyyyy.... Sekarang lu boleh menyalak pada semua orang... Yang wa dah menghina lu... Yessss sampai mampos wa tak maafkan lu... And I didnt asked you to forgive me coz I do nothing wrong... Sampai akhir nafas jugak lahhh wa jijik dengan janji2 lu... Tutup pekung sendiri... Tuding jari kat orang lain... Nak maki....?? Silekanlah :) Errr... Lu tak maafkan wa...?? Tak menjejaskan kehidupan wa... Sebab lu sama sekali tak mementingkan dalam hidup wa....!


1 jari menuding... 3 lagi pada diri sendiri kan...?? Haha... OK now boleh kasik label wa TAK TAHU HORMAT ORANG LAIN... Now I am... :) Want to sue me..??

2 comments:

  1. satu nasihat mama, biar orang buat kita jangan kita buat orang ya nak, mama tk nak anak mama sakit lagi, hati mama yang sakit sebab bila anak mama sakit mama yang jaga dan gembirakan hati anak mama bukan org lain, org hanya tau salah kita tetapi tidak tau bahawa sekali kita sakitkan hati org tambah lagi org yg disakiti itu adalah org sakit kronik bertambah dosa kita sepatut beri semangat pd org yg diduga oleh Allah bukan tambah kesakitannya.. tetapi tk apa Allah itu ada, biarlah Allah sedarkan mereka bahawa apa dia buat itu belum tau lagi benar atau salahnya..Ya Allah sedarkan mereka jgn kita sakiti org cubalah muasabah diri menjadi insan yg terbaik di atas muka bumi ini...kita tk tau bila kita akan dijemput oleh Allah..juga buat anak mama, mama akan sentiasa gembirakan anak mama selagi mama bernafas walaupun kita susah tk semesti kita tk boleh bahgia macam org lain..ya nak..semoga Allah sentiasa meredai keluarga kita...

    ReplyDelete
  2. moga perhubungan korang bertambah baik..cool yer dear...
    follower sis yg sweet lg cantik ni ke 201

    ReplyDelete

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.