Wake Up Beautiful....!!

Assalamualaikum wbt... Ayat yang sama... Homaigoshhh long time never blogging... Bersepah dengan sarang2 dan bau kemenyan dalam blog nih... Dah takde masa dan mood untuk menaip.. Idea dah zero.. Setiapkali menaip jadi hold.. Tertangguh... GILErRrr...!! Wa memang macam takde mase depan je... Duduk kat ceruk tu jugak... Ade ke orang nak minah macam wa nih..?? (.. Kau pikir la banyak kali pun.. Tetap... TAKKAN ADE YANG MAHU.......!!)


.. Terasa nak update bila kegembiraan singgah di lubuk hati.. Bukan CINTA yang datang.. Tapi KASIH SAYANG orang luar terhadap diri ini... Cewahhh... Jujurnya wa tak menyesal masuk ke dalam komuniti radio internet iaitu Bapakku.fm... Disini wa lebih mengenali persahabatan yang terjalin... Mungkin tak ramai yang menjadi garam untuk mengekalkan daging segar dalam persahabatan... Tapi.. Tak kisah la... Wa tetap diselubungi kebahagiaan...


Biarlah CINTA itu menjadi kenangan terindah dan terpahit wa... Sekarang wa lebih selesa bersahabat... Menjadi adik yang bermanja dengan abang2 dan kakak2... Emm.. Wa anak sulung... Perasaan ingin dimanjai sentiasa menyelubungi jiwa... Pedihh...!!


.. Mungkin selepas ini wa takkan mendekati kesedihan dengan kenangan lalu.. Atau percintaan yang tak pernah sudi... Bukan masanya untuk wa jatuh cinta... Hati ingin berkomitmen... Tapi dalam keadaan kesakitan sekarang... Tak mungkin... Jadi biarlah wa dengan sikap childish ni... Rasanya tak menyusahkan orang kot...


• Saja expose gambar dengan Abang Galah @ Ismahalil Hamzah ... 
Hiasan kepada entry... Keh keh keh...
______________________________________________________________

Wake Up Beautiful....!! Wake Up Beautiful....!! Reviewed by Tunsha Ayunie on April 26, 2012 Rating: 5

No comments

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.