Wajarkah aku SEDIH..?? - DARI JARI NOVELLA

April 12, 2012

Wajarkah aku SEDIH..??

Dah lama tak curah rasa.. Wakakakka... Itu jela ayat setiapkali jari mula menaip... Harini, wa terlalu sedih.. Sedih dengan semua perkara... Sedih sebab dikuarantin sebab sakit... Sedih sebab sepi... Sedih sebab teringat cinta2 lama... Sedih sebab seorang wa anggap sahabat sanggup menuduh wa bukan2... Ya Allah... Tersentapnya teramattttt........


.. Haruskah wa terasa sedih hanya kerana wa suka 'sahabat' tu..?? Hanya kerana satu tuduhan tidak berasas wa jadi terlalu sentap..?? Wa sentap sebab tuduhan tu atau... sebab dia yang wa suka.. cakap macam tu...?? Hey perempuan.. Kau masih ade Ying..!!


.. Ya Allah... Kalaulah Ying itu jodoh aku... Temukanlah kami secepat yang Engkau takdirkan.. Hati ini terlalu sepi.. Emm.. Wa hanya manusia biasa.. (entah berapa kali dah ulang ayat ni setiapkali entry menyentap...)


.. Sebab terlalu panas hati... Encik dinding menjadi bahan tumbukan tangan... Tapi wa tahu laaa.... Encik dinding lagi kuat... Ala tangan wa kecik.. Tak kuat plak tu.. Setakat tumbuk dua-tiga kali tak jadi ape pun... Tak rabak langsung dinding tu... Yang rabak kulit2 wa nih haaaa... Alaa... Luka-luka kecik je... Inilah akibat terpengaruh TV.. Orang geram tumbuk dinding kau pun nak jugak... Hambikkkkk sakit sendiri yawww...!! *tak sakit mane pun*


Moral of the story... MENYAMPAH DENGAN DIRI SENDIRI :)

1 comment:

  1. Kadang2 dalam penulisan ... kita akan buat org lain teruja ...

    tahniah awak .. memang blog awak mengujakan :)

    Check out my webpage; Jubah Fesyen

    ReplyDelete

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.