Kata Jari :: Kau teguk arak boleh.. Aku pegang anjing kau bising :)

Assalamualaikum wbt......

Wa sangat pelik tengok manusia berlagak baik ni... Sangat pelik.. Sangat-sangat rasa tak patut... Dan... Semestinya... Annoyed for me..!!


Motif??
Sebab wa terlau geram :) Hey guys.. U annoyed me..!! Alangkah hinanya lu orang nak dibandingkan manusia pegang anjing dengan babi...

Ok wait... Anjing dengan babi... Lu orang dah pegang.. Lu orang boleh samak... Itu dipanggil menghina Islam ke??


..... How about............................

Dengan megah teguk arak?? Berpelukan bagai nak rak?? Kau cium pipi aku.. Aku cium pipi kau.. Kau minum Jack Daniel... Aku minum..... errr... Sprinzer?? (wa sendiri tak tahu nama2 arak nih.....)


ok it's totally karut mengarut.....!!

Mungkin diaorang akan kata.. Sama je dosa dia.. Wa tahu wa tak berhak pun nak cerita pasal benda alah nih.. Wa sendiri jahil... Wa sendiri tak betul..

"Sesungguhnya apabila aku menasihati kamu.. bukanlah bererti akulah yang terbaik dalam kalangan kamu, bukan juga yang paling soleh atau solehah dalam kalangan kamu.. kerana aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri.. Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna.. nescaya tidak akan ada pendakwah.. maka akan jadi sedikitlah orang yang memberi peringatan...." ◘ Hassan al-Basri ◘


.. Hari2 dekat facebook ada je yang post gambar2 orang tu pegang anjing.. orang ni pegang babi... Konon gambar2 nih menghina la sangat agama "Islam" kau tu... Orang yang pegang babi@anjing tu la yang COMFIRM masuk neraka....

Yang kau zina berbelas kali kau tak pikir??

♣ Yang kau dengan slumber beruk matyeh kau teguk air kencing setan tu.. sedap?? COMFIRM masuk syurga kan??

Mulut kau Allah.. Allah... dan Allah... Tapi ade kau buat segala perintah DIA?? takde kan....?? Secara TAK SENGAJA kau dah permainkan DIA :)


Wa bukanlah manusia sempurna..
Wa sendiri ada kisah silam.. yang terlalu gelap... 
Tiada layak wa ekspressi apa yang wa rasa dengan manusia sekeliling wa.. 
Tapi hati tersentak.. Bila mereka cuba mengaibkan orang lain tanpa rasa bersalah... urm... end~

Kata Jari :: Kau teguk arak boleh.. Aku pegang anjing kau bising :) Kata Jari :: Kau teguk arak boleh.. Aku pegang anjing kau bising :) Reviewed by Tunsha Ayunie on February 14, 2012 Rating: 5

1 comment

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.