Finger's say :: I'm not the only one THE CRUEL...!! - DARI JARI NOVELLA

January 31, 2012

Finger's say :: I'm not the only one THE CRUEL...!!

Assalamualaikum wbt..

Mungkin dah lama wa tak menulis.. Menaip dan sebagainya.. Setiapkali mula untuk menaip huruf2 di keyboard.. Diakhiri dengan niat untuk hold dan terus hold.. Tak tahu mood pergi kemana.. Padahal minat menulis blog ni sangatlah tinggi..


.. Agaknya dah lupa diri sejak kezaliman dah menguasai diri.. Cehhh gituu..!! Sejak abad berabad ni *konon* .. Wa seolah seorang manusia yang takde perasaan.. Rasa cepat menyampah.. Cepat sakit hati dan tak ada lagi sikap belas kesian.. Yang ada cuma.. KAU SILA PERGI MATI..!! :)


Yaa.. Itu je yang akan wa ulang setiapkali ada manusia menjengkelkan muncul dalam hidup.. Bukan nak kurang ajar.. Tapi dah muak jaga perasaan orang lain.. (.. Asyik hati kau aku nak jaga,HATI aku bila lagi..??)


.. Biarlah apa yang orang campakkan pada wa walaupun sekeping pampers baby.. Wa dah tak peduli.. Apa lagi mahu patah balik dengan sikap yang sayang orang lebih2 tapi HARAM untuk dihargai.. Bukan wa menagih untuk orang terus mengambil tahu pasal wa.. (dah kalau semua benda amik tau,aku pun rimas..) At least memahami.. Enuff with that!


Sumpah sometimes macam... TENSION..!!
Kenapa?? Ape kesssssssss??.. Oh sebenarnya.. No case..! Just hilang respect dengan orang.. Itu je.. Yakni kini sikap wa.. SIMPLE.. I would give my respect to people I want.. Its principal.. Mudah.. Kau nak terasa.. Not my own business.. Nak bunuh diri..?? Oh silakan..

Wa?? Dah penat sangat2 jaga hati ramai pihak.. :)



.. Kadangkala kita lupa.. Kita terlalu concern dengan orang.. Akan membuatkan orang sakit hati.. Terlalu terasa dengan orang lain.. Akan buat orang lain rimas.. Kenapa selalu diri kita dibenci..?? Pandang cermin.. And asking urself..


end :)




2 comments:

  1. hahaha. my baby back. mcm 2 ah. tayah nak pk hati org sngt. wat lu sdri je gundah gulana kan :p hee~ chaiyok2 bby ! wink2! ^-*

    ReplyDelete
  2. @:: darl_qilla :: kekadang tak sampai hati.. tapi kekadang hati sendiri tak terjaga.. sian hati wa :(

    ReplyDelete

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.