2012 :: Firework KLCC sangat rendah.. Mereka kecewa ! - DARI JARI NOVELLA

January 01, 2012

2012 :: Firework KLCC sangat rendah.. Mereka kecewa !

Wahhhhh!! Tajuk kemain lagi.. Tak boleh blah sungguh.. Ini akibat eksaited New Year pepagi buta tadi.. Sebenarnya takde ape yang patut dihebahkan dalam Tahun Baru ni.. Cuma nombor saja bertukar.. Dan maksiat bermaharaja pada saat bunga api memercik..


Ada yang "cheer" sempena tahun baru ni.. Orang2 luar.. Nak bermaksiat itu diaorang punya pasal.. Bukan menyokong.. Tapi dah tahu2 tempat mereka mati nanti dimana.. Ya.. Wa bukanlah Tuhan untuk menghukum.. Tapi sekadar ingatan pada diri..


Semalam.. Pagi tadi.. Detik 12am bersamaan 1 Januari 2012.. Ditunggu2 boleh kata manusia seluruh dunia.. Termasuk jugak wa dengan family.. Sebenarnya bukan nak tengok ape sangat.. Just bunga api memercik indah di langit.. Ramai jugak berkumpul atas balkoni Kondominium Suria Jelatek tadi.. Siap bawak gelas.. Pakai secantik mungkin.. Ada yang berendam dalam swimming pool sambil menunggu detik jam 12..


Wa pun over acting jugak tunggu bunga api tu.. Well.. Keindahan malam lagi wa suka dari berdiri di terik siang.. Duduk tengah2 bangunan melihat langit dan satelit membuat wa rasa tenang sambil hati penuh berdebar2 tunggu bunga api..


Akhirnya ramai kecewa.. Bunga api yang diharapkan memercik disisi KLCC tu hanya rendah saja.. Dari bangunan lain je tinggi2.. KLCC punya rendah sungguh.. Tak menarik.. Tapi dengar la bunyi si warga iran.. pakistan dan indon.. Menjerit girang bila bunga api meletup2 pada jam 12.. Happy New Year and cheer..


Wa?? Hanya bergambar walaupun camera ada sedikit masalah.. (akibat tak tahu setting).. Maka parkinson la jadinya gambar2 tu..


Arissa Diana.. Ini waktu sebelum malam.. 
Sempat berendam dulu..


Wa dengan adik2 tak ketinggalan.. 
Jurukamera siang tu.. Mama.. 
Aktif sungguh sebab baru belajar ambik gambar guna dslr.. 
Comel je mama wa tu tau..!


Ini je lah rupa bunga apinye..


Gambar cha-cat ! Akibat setting yang entah ape2..


Dan sekian.. itu saje buat mase ni.. Wa sangat2 eksaited tengok pemandangan malam.. Rasa taknak balik rumah.. Inilah akibat bila jakun jarang masuk KL.. wkakaaka..


#NotaJariKaki#
Ayat wa sungguh skema ini hari..

.end.

1 comment:

  1. kami singgah sini . .
    and ,
    nakk say HAPPY NEW YEAR . .
    pssttt ,
    sory yehh . .
    lambat dua hari . .
    hehe :D
    jomjom singgah ke blog kami . .
    ade entry baru :)

    ReplyDelete

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.