December 11, 2011

Woohoo.. Jakun tengok Gerhana Bulan semalam..

Assalamualaikum wbt..

Hahh!! Semalam siapa yang sanggup tunggu kat luar semata2 nak tengok gerhala bulan?? Wa actually dah penat semalam.. Disebabkan badan dah cukup2 overload dengan air.. (Akibat minum air melebihi paras yang di-syorkan)..


Then adik kecik wa sorang ni kecoh2 pasal gerhana bulan.. So wa macam interested tibe2.. Dengan penuh gigih kepala mendongak semalam.. Lama jugak melepak luar sebab nak tengok perubahan bulan tersebut dari semasa ke semasa.. Ok ayat dah start skema..


So camtu la.. Disebabkan hati tak berapa nak sabar.. Wa main la record2 video.. First time woo bercakap depan camera.. Rasa sungguh cacat.. disgusting dan poyo tahap tak boleh belah..


So inilah dia.. Dedicate to my sis Catty sebab teringin nak tengok wa bercakap depan camera kan.. Sorry gelap.. And sound like gedik.. (Aku sendiri tengok rasa mau trajang muka sendiri)..

Dibantu oleh :: Adik wa yang perasan cun.. (Lia)

.end.

4 comments:

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.