Rehat di OFFICE - Mood MENGUNDANG zaman kekanak!

First of all.. Assalamualaikum wbt..


Waka waka eh eh.. Dengan perut yang lapa (Sesambil kontrol muke macho) .. Wa cecurik je bukak ni.. Heh! Maklang kasik wa rest kejap.. Punye la semangat buat keje sampaikan wa tak makan.. Minum milo je..



. S E N G A L .



Sebab???


Milo itu telah membuatkan diri wa yang rajin ni jadi MALAS!! Sebab?? Wa memang alergic milo.. Kalau minum comfirm mengantuk gila babeng.. Pheww!!



Ok.. dah sesiap keje.. Semasa rest ni.. Wa saje update sket2 la.. Hey hey you you!! Wa saje membelek FB tadi.. Tak sengaja terjumpa cinta zaman sekolah rendah.. (Baru je umur 11 tahun taw)..



Cey cey.. Cinta la sangat..! Bukan la bebeh.. Wa just teringat saat wa kene dukung oleh seorang lelaki di zaman sekolah.. (Kuakui sangat gatal di zaman sekolah dulu)



Hee~ Teringat lagi situation kenape wa kene dukung dengan dia.. Sebab wa memang suke duduk atas meja bila dalam kelas.. So mamat ni suruh wa blah dari meja dia.. Tapi wa bajet gengster plak.. Wa buat bodo.. Pastu dia dukung wa siap cium pipi.. Ahhhh sweet ok!!

Aku tatau la ape motif gambar ni ade disini.. Sekian~


Tapi itu masa umur 11 tahun.. Pipiku dicabul tanpa diduga.. *Ok ayat mintak kene sepak* Tapi itu lah dia..

Tetibe teringat kene lempang dengan Encik Shahdan (Cikgu laki dulu) .. Sebab kureng aja sangat duduk atas meja.. Eh eh sukehati tok acik dia je lempang wa kan kan kan?? :(


Nahh!! Aku slap kau balik!! 
*Dendam gile dengan cikgu tu walaupun ensem*



Err ok dah.. Wa nak rest lagi.. Kembali low blood.. uUu yeahh!!
Rehat di OFFICE - Mood MENGUNDANG zaman kekanak! Rehat di OFFICE - Mood MENGUNDANG zaman kekanak! Reviewed by Tunsha Ayunie on October 04, 2011 Rating: 5

No comments

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.