July 08, 2011

Tips TEMUDUGA (Interview) 6 Barang HARUS ada !

Sebenarnya wa dapat video nih dari si Ili .. Disebabkan wa memang depressed (Otak sesengal akibat treatment terlampau) .. Wa agak moody .. Bila wa dah moody .. Mula arh meracau nak rindu orang tu orang nih ..

Tapi video kat bawah ni bikin wa relax sikit walaupun tak banyak .. Sakitt woo kalau lu rindu orang yang lu sayang .. Akak wa yang gengster pun boleh mengalirkan airmata .. Inikan wa .. huh! Memang tak boleh angkat ah .. Lu sayang orang tu then orang tu ada orang lain .. err .. Boleh dibendung tak?? Wa nih nampak je gagah tapi hampeh .. Nasib baik masih ada yang menyayangi diri wa .. Hoho ..


Ok .. AmanWan sangat comel disini ..
Bye!

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.