Anak Cina jadi Anak India ... Omaigoattttt!! - DARI JARI NOVELLA

July 25, 2011

Anak Cina jadi Anak India ... Omaigoattttt!!

Cakkk!! Rindu wa?? Wa masih dalam kesakitan terlampau .. Urat tangan rasa macam mau pecah je .. Derita kejap rasanya .. Kejap hotak .. Lama ok .. Sakit yang tidak terkata .. yawww aww aww!!


Ok .. wa dah start merapu meraban .. Sebenarnya wa nak cerita pasal cerita wa tengok malam semalam .. Haa~ Semalam Ahad malam .. Wa tengok cerita AKU BIN ABDULLAH .. Sebenarnya bukan wa je yang gelak tengok cerita nih .. Mama pun sama .. Kenape??Kenape??



Cerita nih mengenai seorang anak cina yang bernama Tai Trutt Trutt (Sebab wa tak ingat nama dia.. harap maklum).. Ok dia nih anak kepada Ahsoo yang dah tua .. Ahsoo nih dah tetua pun beranak .. Nak jadi cerita .. Ahsoo nih meninggal .. So jiran dia nih amik budak Tai nih hantar kat rumah anak-anak terbuang dan terbiar ..




Wa nak gelak tengok cerita nih sebab wa terlalu ikut logik akal .. Cer tengok cer tengok ..



Masa baby .. Budak tu kemain la macam cina .. Putih macam cina .. Mata sepet ah jugak .. Dah umur 8 tahun macam tu .. Membesar jadi muka melayu jawa .. And bila dah besar .. Terus gelap macam anak india .. Apa yang cuba pengarah nyatakan?? Nak bagitau yang budak Tai ni kena sunburn teruk sampai kulit terbakar?? Errr wa lost disitu !




Nih bukan sessi mengutuk kulit orang .. Tapi kalau betul nak buat cerita .. Biar la nampak cantik sikit .. Nih dari cerita serius terus wa tengok dah tak serius gara-gara anak cina dah jadi anak india .. ayoyo~


Tu je .. Sekian ..

Tanda hati banyak senang!

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.