June 24, 2011

Saya Menangis . Tetapi Saya GAGAH !

Ececey .. Begitulah yang terjadi kepada diriku yang gojes kebelakangan dan menghadap kedepan kini .. Yakni diriku ini mencuba dan mencuba menjadi seorang yang ceria walaupun masalah bertubi-tubi yang datang mengalahkan lepat ubi dan sesengal ubi .. Tetiba wa rasa wa sedang merepek sekarang ini .. Ahh sudah !!

Entry wa sepanjang June ni macam .. (Wa rasa macam nak mencarutan je.. huh!!) Fiuhh .. Wa akan didakwa atau diboikot ke kalau mengesatkan perkataan-perkataan dalam ni?? Ahaks!!

Mata wa magic kali ni .. Wa menangis tapi tak bengkak pun .. Ahaa ~ Malam ni wa menangis sebab wa teringat dia bacakan Yassin untuk wa sampai wa tertido .. Wa menangis dengan penuh sedu sedan ok .. Tak sangka diriku yang brutal dah bertukar kepada kejiwangan yang melampau ..

Wake-up AUNI! Wake-up!

Tapi lu orang tak tahu .. Wa bukan biarkan diri wa ditelan emosi je .. Kang orang kata wa gila ah .. desperated la .. Macam mati laki la .. dan paling best .. wa akan kena BODOH .. ceh!! Wa tak akan maafkan mereka dan mereka yang cakap wa bodoh .. Cer lu duduk kat tempat wa .. Cube la .. cube la .. Haa~ Taknak kan??

Lu orang silap ah kalau wa yang jiwang and menangis hehari ni .. Tak gagah macam Stone Cold .. Wa gagah tau .. Walaupun badan wa takde muscle macam The Rock .. Tapi wa se-gagah dan se-hensem Undertaker .. Bwerkks!! Lu orang .. ade??

Wa dah kata wa gagah .. Lu orang tak caye apesal??
_______________________________________________________

.Bye.

2 comments:

  1. nice entry lhaa .
    bahasa sempoi je .
    btw ,
    jemput singgah ke blog kami .
    entry baru 'awak tanya saya jawap lhaa'
    tinggalkan komen sekali kalau sudi :)

    : MRS LAT :)

    ReplyDelete

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.