Namun ku punya HATI ~ - DARI JARI NOVELLA

June 18, 2011

Namun ku punya HATI ~

Tak selamanya kita akan bahagia .. Dan kita tak boleh terlalu drown dengan perasaan sendiri .. Itu menyakitkan ..

Bahagia itu fleksibel .. Kau bahagia sebab orang membahagiakan kau .. Kau bahagia bila kau mendapat seseorang yang mampu membahagiakan kau .. Kau bahagia bila kau mencuba dan mencuba untuk membahagiakan diri kau sendiri walaupun didalam hati .. Hanya kau dan Allah taala yang tahu ..

Hurt inside .

Kebahagiaan itu sentiasa berakhir dengan perpisahan .. Yang kekal atau tidak .. Perpisahan yang dilakukan untuk lebih mengenali pasangan .. Perpisahan yang dilakukan demi pengorbanan ..

Diri wa sentiasa inginkan kebahagiaan .. Kebahagiaan yang hakiki .. Kebahagiaan yang mampu menemani wa hingga hujung nafas ..

Berapa ramai yang betul-betul faham apa yang wa rasakan sehari-hari wa?? Wa pretend untuk bahagia .. Wa pretend dengan semua orang yang wa kuat ..

Mampu ke wa pretend diri bila orang tanya .. "Auni .. betul ke kau dah tak ada apa-apa dengan dia?Korang bukan ke loving couple?" ..

Mampu ke wa nak senyum pada dunia? Sedangkan hati wa terlalu terluka ..

I'm not strong enough as I am BEFORE ..!!

Hanya yang pernah merasai kesakitan itu yang memahami .. Hanya manusia yang betul-betul ada di tempat wa akan memahami ..

Wa bukan bikin entry emosi sebab inginkan simpati atau provoksikasi .. Tapi wa dah penat nak bersikap pretending dengan semua ..

Manusia mana yang inginkan perpisahan kalau tidak terpaksa?

Maaf atas entry kusut ni .. Deep down today .. :)

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.