Madah Bakal Novelis .. - DARI JARI NOVELLA

June 24, 2011

Madah Bakal Novelis ..

Tidak perlulah terlalu mencari kesempurnaan dalam setiap apa yang apa pada diri seseorang yang kamu CINTA .. Tidak perlulah terlalu mencari keburukan dia sedangkan kamu tahu kamu tidak bermaksud untuk itu .. Carilah kelemahannya dan kamu akan mencintai kelemahannya lebih dari kesempurnaan yang dia ada .. CINTAILAH kelemahannya dan kamu akan dapat mencari sempurnanya dia .. :)

Wa .. Antara manusia yang langsung tidak memandang kesempurnaan seseorang tu .. Cukuplah dia menyayangi wa .. Menerima siapa diri wa .. Baik yang buruk atau sebaliknya .. Ada sahabat pernah berkata .. Kalau mahu tahu orang itu betul-betul sayangkan kita .. Dia akan terima keburukan kita dulu sebelum kebaikan kita .. InsyaAllah CINTA itu akan jadi tulus dengan izin-NYA ..

Wa bukan manusia yang kuat menempuh alam-alam dugaan ini .. Bukan wa tak redha .. Cuma wa terlalu berdiri di atas harapan yang diberikan sehingga wa rasa hidup sekarang terlalu kosong ..

Tapi wa tak faham kenapa ada yang kata wa kuat .. Wa seorang yang kuat dan tabah sedangkan wa tidak seperti itu ..

Tadi wa berbual dengan someone ..

AB - U seems so upset!

Wa - Exactly .

AB - Dear .. I do pray may God bless and gives u strength to overcome all obstacles .. Ameen ..

AB - Urmmm... u seems so sad and yet u hepi... I'm confuse....

Wa - In time am happy .. it just pretending .. Eventually I dont know how to show my sadness ..

AB - oh..u're a wonderful and cheerful person.. I think u have a very strong character... I admired u..
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

Kekadang wa pelik .. Terlalu kuat ke wa? Atau orang saja cakap macam tu sebab nak wa TABAH dengan dugaan hati ni?? Wa rasa agak demn today .. Nasib baik ada Ying teman wa emosi ..

NOW?? Wa agak-agak okay la .. Not so okay tapi macam wa kata .. I have to pretend .. Walaupun wa dah tak larat nak berpura-pura bagai ..


Macam ni lah wa cuba pretend and pretend sampai wa lost dengan diri sendiri ..
__________________________________

.Bye.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.