Awie Meninggal? - DARI JARI NOVELLA

June 16, 2011

Awie Meninggal?

Morning ..

Fiuhhh dan fiuhhh dan fiuhhh .. Agak terkejut bila wa dapat info Awie Wings meninggal .. Getar jiwa wa ..

Wa dapat info daripada my kakak chatters memula .. Terkejut ok! dia tanya wa .. "Betul ke Awie Wings meninggal?" .. Wa macam .. "Ala..Tipu je tu .. Aritu ada kata Zamani meninggal .." .. Dia jawab balik .. "Tapi dalam FB ni macam betul je.." Wa macam .. "hah??Betul ke?betul ke?Bak sini FB beliau .." Rupanya si abam kojex punya FB .. wa gelabah siut .. gegosok mata lagi ..

Well .. Walaupun wa tak membeli segala album Awie tu .. Tapi wa minat dia dari kecik ok .. Dari zaman dia bercinta dengan Erra lagi ..

Ok sambung cerita .. Selidik punya selidik .. Hishh .. wa rasa nak tampar diri sendiri .. Inilah akibat bangun pagi tak terus mandi ..

BAPA awie la derr .. Bukan AWIE ..

Bukan wa je malu .. Dengan my kakak chatters tu pun malu sekali .. Tapi sebab terlalu obses mengatakan Awie dah meninggal .. Wa tak nampak perkataan BAPA tu .. dengan abam kojex boleh gelak sama wa .. cissss!!

Walau sesiapapun kita .. Kita tetap akan pergi menemui-Nya .. Al-Fatihah kepada yang telah pergi dulu menemui Maha Pencipta .. Amin :)

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.