June 10, 2011

Aduh !! Wa tak gagah la derr !!

Saat ku memejamkan mataku yang boolat dan ber-alis lentik .. Saat itu ku terbayang dipeluk seorang lelaki berbadan buntal berperut boolat .. Beliau telah mencium ubun-ubunku penuh kasih sayang .. Adakah diriku sedang dilanda keangauan?? Atau kerinduan yang tak ada batasan sampai Ben Barnes dan Johny Depp pun tak boleh tolong?? Grrr!!

Mungkin kekadang betul apa kata sahabat .. Ego macam mana pun .. gagah macam mana pun .. Kerinduan tu pasti akan timbul .. Sayang tu tak akan pudar sampai bebile .. Atau .. sebab wa terlalu menghargai??

Bila otak dah mulai kurang berfungsi .. Mula la wa ajak si Pinkish teddybear menemani wa berborak ..

Wa : Wa cuba bayangkan Ben Barnes dengan Johny Depp .. kenapa muka "dia" jugak?

Pinkish : Awak rindu dia kot?

Wa : Wajar ke wa rindukan "dia" .. sedangkan dia tidak?

Pinkish : Awak tahu tak .. sebenci mana lelaki .. dia akan ada rasa rindu pada awak jugak ..

Wa : Atau sekarang ni wa yang perasan yang "dia" rindukan wa?

Pinkish : Awak tak boleh tolak kata hati .. Allah tak kejam ..

Wa : Wa benci bila wa harus rindukan dia ..

Pinkish : Awak rindu ape?

Wa : Kasih sayang dia .. peluk cium dia .. ketenangan dia .. erhh!! (Lalu daku campak si Pinkish)

Wa biarkan Pinkish tergolek atas karpet .. Terasa ingin menjerit tapi wa cuba istigfar .. Tersangat faker perasaan ini .. I hate u feeling !!

Conclusion :: Adakah wa gila sebab berborak dengan sejenis patung?? Wa tak dulik orang nak judge wa gila kepe .. Yang penting .. Tonight I'd keep missing someone who ever love me well ..

Enuff .. Jangan fikir!Jangan fikir!Jangan fikir!

......... Once YOU tried to forget .. YOU will always remembered how does he/she treat your feelings .. Demn!Ini sangat demn!


Nota jiwa - Berharap lagi? Errr .. *Pengsan* Fakap the feelings ah .. bingit seh!

Doakan dia bahagia ♥ Itu lebih afdhal .

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.