May 26, 2011

Ya Allah .. dadaku kembali sakit!

Mood sedikit huru hara sebab dada wa sangat-sangat sakit .. Nafas dah tak betul .. Tak tahu apa masalah .. hampir 2 ke 3 minggu dah macam ni .. Acapkali jugak sesak nafas bila tidur .. Kadang wa menangis .. Tak habis lagi dugaan wa ..

Mama pun dah tak sanggup tengok wa macam ni .. Tapi ape harus wa buat .. Tiba-tiba sakit tu nak datang .. redha je la .. Airmata je jadi peneman wa sekarang .. Makin melawan sakit .. makin tidak termampu ..

Kadang wa senyum .. Sebab incik kekasih kata senyum itu penawar segala macam penyakit .. tapi dalam senyum pun airmata jatuh .. err .. Macam mana?

Gambar pinjam yang tak ada kena mengena ..

Wa dah penat rest .. wa dah penat makan ubat .. Grrrr!!! Kesabaran tak berapa mahu utuh ni :(

Hanya auni - Mood seperti down tetibe .. Bukan pasal peyed .. Just mungkin too much think?

2 comments:

  1. bayakkan berehat...mybe adik terlalu stress...tu la dada adik sakit...;)

    ReplyDelete
  2. @farah adila Ya .. mungkin jugak agak .. dah hyper stress and dada ni sakit macam dihempap batu saja :( thx kak ..

    ReplyDelete

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.