Shopping seorang diri ..

Lebih 2 bulan wa tak pergi mana-mana .. Duduk rumah mengenang nasib je .. ececeh!!

Wa kepenatan .. Hari ni sempat rest .. And sedikit cool sebab mama teman masa dialisis .. Malam tadi jantung wa membengkak sebab air terlalu banyak dalam badan .. Sakit dada pulak akibat stress terlampau .. Stress sebab apa?? Rumah sepah!! Huh!! Boleh bikin stress wa cakap lu ..

Disebabkan dah lama tak hang-out .. incik kekasih busy .. adik wa pulak sibuk dengan study .. Wa meringkuk kat rumah sesorang .. jejengggggg!!! Dapat satu idea!!! Jalan sorang-sorang mengelilingi KL bertemankan KTM yang ada .. err boleh?? Tak pengsan jalan sorang-sorang?? Ehh .. Ada la pulak wa kisah?? *Kau tak kisah la budak .. orang lain kisah ok!!*

Tapi wa sedih .. Sebab Jack Sparrow dah lama menunggu wa .. T___T

Tengokla tu .. 
Muka moody menyirap air sirap sebab wa tak tengok dia berlakon .. 
wahkahkahkah!!
Sory la Jejack .. I tak berapa mahu sihat :(
Nanti I beli DVD tengok kat rumah sambil makan nasik .. okesh??

....... Sebenarnya wa dah lama aim nak tengok ini cerita .. Cuma tak begitu kesampaian .. Err ok .. Wa nak sambung rest .. Blood pressure terendah pulak lepas mama teman harini ..

Ok .. BaBye!!
Shopping seorang diri .. Shopping seorang diri .. Reviewed by Tunsha Ayunie on May 30, 2011 Rating: 5

No comments

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.