Saya hidup kembali~

Assalamualaikum ..

Morning morning morning!! Harapan pepagi ni semoga incik kekasih makin sembuh .. makin sihat .. makin mendapat limpahan rezeki dari-Nya ..

Pagi-pagi ni wa dah pening evento dah mandi .. tapi tak kisahlah .. alhamdulillah wa masih hidup .. alhamdulillah wa masih ada peluang betulkan sikap wa dan betulkan segala apa yang tak betul untuk hari-hari wa ..

Wa rasa dah tiba masa wa lakukan something untuk orang nampak wa boleh berdiri atas kaki sendiri .. dah tiba masa wa ubah sikap wa yang hot2x cikenshit ni ..

Wa taknak sentiasa sedih .. wa nak jadi someone .. insyaAllah kalau jodoh wa dengan incik kekasih .. wa taknak jadi isteri yang sambil lewa .. wa nak wake-up dari dunia childish wa .. dah tiba masa sementara wa masih bernafas ..

Gojesview - Nawaitu dah ada .. just buktikan je .. 
Ya Allah .. permudahkanlah segala urusan hamba .. amin ~

Hidup tidak selalunya ceria .. Andai kita selalu rasa bahagia .. kita takkan mengerti hidup dan perasaan seseorang yang bersedih (",) maafkan diriku sentiasa lalai dan leka ..
Saya hidup kembali~ Saya hidup kembali~ Reviewed by Tunsha Ayunie on May 14, 2011 Rating: 5

No comments

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.