May 30, 2011

Salma menang MENTOR .. Nafas wa makin sesak ..

Saja quick updated .. Wa terjaga dari tido masa Salma menang tadi .. Mama dah urut-urut dada wa .. Kembali tak boleh tido .. Wa macam tersuke kejap Salma menang dalam Mentor tadi .. Sekalik dah habis Mentor mama terus off TV tinggalkan wa kesesakan sorang-sorang ..

Memang sakit beb .. Tapi wa bolayan .. try to sleep .. Mata memang mengantuk .. Tapi wa rasa dada macam kena tindih bila baring .. Same situation masa wa warded dulu .. Oksigen kurang .. Nasib baik ada mama .. Kalau tinggal ward sesorang mau wa keras kat katil spital tu ..

Ape pasal lelaki yang sesak napas?
(Dah picta pempuan takde.. huh!)

.... Ok wa nak beransur ke bilik mama .. Malam ni agak kepanasan + sakit + lagi gundah .. 

BaBye!! 
Goodnitez!!

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.