May 10, 2011

My heart just fooling me :)

Mungkin ini last entry dari wa sebelum bawa diri .. wa nak bawa diri jauh-jauh .. Wa tak tahu .. lately ada banyak benda bermain di fikiran wa .. wa tahu tak adil wa sentiasa berfikiran negatif ..

Hakikatnya jiwa wa kosong .. wa sakit .. terasa diri terlalu useless ketika ini .. terasa ingin bertanya kenapa wa hidup? Wa memang dah tak kuat ..

Sakitnya hanya Allah yang tahu ..

Mungkin mudah diri ini dilupakan .. sesungguhnya wa rasa tak adil apa yang berlaku ke atas diri wa .. jujur wa terlalu down sekarang .. airmata asyik nak jatuh walaupun wa sekat dengan selotape .. hati sentiasa berdebar-debar .. kenapa ini berlaku saat wa baru nak kecap bahagia?

Maafkan wa andai selama ini wa banyak mengguriskan hati .. tulisan wa agak buat orang emosi .. Jujur .. wa tak mampu berdiri atas diri sendiri pun .. wa betul2x terseksa ..

Yup .. wa tak layak untuk apapun .. salah ke apa wa rasa sekarang??

Saat wa sedih macam ni .. apa yang wa harapkan cuma satu .. A warm hug from someone I love .. A forehead kisses anyway ..

The memories always played in my mind .. Wa sangat terseksa .. wa kecewa .. sedih .. kasihan dengan diri sendiri .. macam2x perasaan bermain dalam hati ..

Airmata hanya peneman .. Tapi sampai bila wa harus begini ..

Mungkin hanya Ice Lemon Tea jadi kenangan ..

Wa undur diri dulu .. semoga kamu berjaya dengan apa yang kamu inginkan .. wa .. sudah tidak kuat merintangi 'jambatan' ini .. wa hanya manusia yang memerlukan kasih sayang .. mama .. maafkan anakmu ini kerana tidak kuat dengan dugaan-Nya .. kegembiraan anakmu kian berakhir .. mungkin ..

Ya Allah .. andai ini tersurat untukku .. jadikanlah aku seorang yang ikhlas menerima .. padamkanlah segala apa yang aku ingati selama ini .. matikanlah hatiku kerana aku tidak kuat dengan permainan hati ini :(

Semoga BAHAGIA milik kamu semua ..

1 comment:

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.