May 07, 2011

Bersabarlah wahai HATI .. kau sedang DIUJI ..

Salam .. Morning all .. wa tak tahu la kenape .. dari malam tadi hati wa jadi tak sedap .. berdebar-debar .. rase sakit sangat-sangat .. rase diri ini sedang ditipu .. dicurangi .. entah la .. kenape sampai ke situ wa fikir?

Hishh .. selalu sangkaan wa jarang meleset .. kadang ape wa terfikir atau yang terlintas selalunye betul .. CURANG?? Damn!! Boleh ke diterima kalau wa dicurangi?? *menggigil kepala lutut* .. rasa mau pengsan .. wa agak empty sad now ..

Wa ingat malam tadi je wa rasa dupdapdupdap .. tapi till pagi ni wa terfikir .. hishh .. kalau lah betul .. ermm ... *speechless* ..

Thanks atok gOOgle atas gambar ini ..

Mesti korang rase macam serrrr je bile entry wa neh bercerita tentang kisah cinta .. tapi tetibe rase dicurangi plak .. eceh .. salah ke wa rase macam tu .. wa TAKNAK rase macam tu .. tapi tetibe hati ni rase tersangatlah tak sedap .. adoi .. sumpah nak nangis :(

hishh .. chillax gurl!! Fikir positif .. Kalau kau selalu emo .. hilang keGOJESan kau ..

Psttt .. try to motivate myself .. semoga HATI ini tabah dan sentiasa dapat menerima dugaan .. amin~

4 comments:

  1. hu curang.


    xmo



    xmo curang dan di curangi..

    sob2

    ReplyDelete
  2. @Mutiara Bernilai sesungguhnye dicurangi itu sungguh menyakitkan ^^ janganlah uni salah seorang wanita yang dicurangi ..sobbsobbb jugak :(

    ReplyDelete
  3. ohhh tidakkkk ~
    siapa yang sanggup di curangi ?
    saket ue . .
    btw ,
    think positive oke (:

    : MRS LAT (:

    ReplyDelete
  4. @mr pot n mrs lat yup .. always positive .. haha .. setan mane ntah merasuk diri dok bisik2 .. choiii!! tenkiu okeh ^^

    ReplyDelete

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.