Andai kau pergi ..

Wa kesesakan!! Tinggal sesorang ni buat wa merintih sendiri sambil melayan video yang jiwangsss dalam koleksi .. Bukan jiwangssss ape .. Saat wa dengan incik kekasih very the luvey .. Akahkahkah .. Ikhlas tak gelak ni?? Tak pong kan?? Hiks!! Wa suke video ni .. lelagi bile pandang mata beliau .. Cinta banget! :(


Dan dipersila abaikan kalau nampak muke yang begitu hudus plus jongang disitu .. 
Wa fotogenik .. Nak buat macam mana .. T__T ..
Yang pasti sidia nampak comel didalam sini .. err .. betul??

Sila jugak abaikan andai kualiti video tak seperti diidamkan .. Sebab wa convert ikut suke hati .. Ooh ye .. Suara adik wa lagi kuat dari suara incik kekasih .. So nampak budak gegelap tapi gigi je putih .. tu pun sile abaikan .. haikss!!

Keluh jiwa - Bila la sesak nafas nak berkurang ni .. *sigh*
Andai kau pergi .. Andai kau pergi .. Reviewed by Tunsha Ayunie on May 29, 2011 Rating: 5

No comments

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.