May 22, 2011

Aku yang kau panggil SAYANG ..

Pepagi wa dah jiwangsss-kan diri .. Entah apa sebab .. Err .. Siapa Khairul Idlan ni .. Ahaks!! wa tak kenal .. tapi lagu dia meruntun jiwakuh!! Tak memasal airmata jatuh lagi .. Grrr!! kalau tak menangis .. boleh?? Dah .. Lepas ni macam nak sambung tido .. Nafas makin sesak .. pakai minyak incik kekasih bagi pun macam tak jadi apa .. segala macam minyak wa pakai tau .. Entah kenapa la dada ni rasa membeku .. ( "UBAT" sebenarnya dah lama tak muncul .. )


Rest in PEACE .. Again .. 

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.