April 14, 2011

Mahu join bloglist pilihan Askrie Hishamuddin

Tenkiu!Tenkiu!Tenkiu! Pakcik Kampung sebab menge-tag diriku yang berharga .. ehem-ehem .. jari tiba-tiba macam sotong kerawit .. sebab dengan lembut tanpa kelu-nye ingin menaip untuk juin bloglist sibudak sama umur .. Askrie Hishamuddin ..


~ Kenapa wa harus masuk bloglist lu?.. Sebab wa ni dah la gojes .. comel pulak tu .. mata pun bulat .. tinggi 136cm je .. berat baru 34kg .. Umur baru 21 .. tahun depan pun 21 jugak .. err ape lagi .. sebab wa tak pernah masuk bloglist sesape .. =.=" .. baru nak terai-terai(try) .. boleh la .. boleh la .. kan kan askrie yang kacak bergaya cangkung kat rumput (dia suruh puji dia) .. haa dah puji dah .. so ape lagi?? tak faham-faham? kite bakor je!!

ok dah siap .. sekian terima kasih ..

Terima kasih membuntangkan mata sambil membaca ..

1 comment:

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.