April 28, 2011

Quick Update #5

Ececey!! Mood meroyan datang kembali .. hampir pukul 4 ni .. wa dengan megah rasa tak boleh tido .. memacam dah wa buat termasuk curang dengan Ben Barnes .. ok tu tipu .. sudah ku tatapi potret muka incik kekasih di dalam henpon masih jugak mata tamau lelap .. ape kes?ape kes?

Sesambil layan suria.fm online ni .. mula la jari giat lagi gigih nak menaip walaupun wa tatau apa point wa nak taip sekarang ..

Hasil belas kasihan atok gOOgLe! 
no edit sebab mata half way~

Quote from Marilyn Monroe  I believe that everything happens for a reason. People change so that you can learn to let go, things go wrong so that you appreciate them when they're right, you believe lies so you eventually learn to trust no one but yourself, and sometimes good things fall apart so better things can fall together .

2 comments:

  1. jangan paksa diri sangat.. nanti haa buto mato... XD... kan susa...

    ReplyDelete
  2. @Bro Azqar doh tido haa jap tadi .. lego sket haa mata ni tapi dah macam pando pun ado .. wakaka!

    ReplyDelete

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.