April 11, 2011

Jika Aku Pelakon Popular ..

Ahaks!! Selalu segmen BamBen .. Hari ni nak gedik-gedikkan jari join segmen MakDara .. yang vouge gitu .. ok amik hati je .. lalala~ by the way .. dah beli keyboard baru!! yarebba~yarebba~

* Nak berlakon teater, drama atau filem
.. err .. teater boleh?.. kalau Budak Kampung segan dengan penonton depan mata .. wa segan duduk depan camera .. so teater adalah yang terbaik .. hakhak .

* Watak yang diidamkan
.. gadis gila ke .. cacat ke .. pembunuh .. perogol .. erkk .. ok perogol tu tipu .. sekian terima kasih ..

* Nak berlakon disamping Pelakon popular mana
.. Shaheizy Sam + Zulhuzaimy .. kalau boleh .. masalahnye berangan la kaw! agaga ..

* Nama glamour anda
.. Siti Wan Kenit .. sebab wa memang kenit .. nak buat macam mana .. tapi kalau nak nama cantik sikit .. Dayang Carlyssa .. sebab ape? sebab wa pun tak tau ..

Ok dah habis ..mbaca ..

2 comments:

  1. eh tertarikk betul mak dara dgn nama siti wan kenit tu.. boleh bikin tajuk drama tu hehe

    ReplyDelete
  2. siti wan kenit memang wa sokong 100 peratus....kalau dayang ape??calyssaa??cisssss....wekkkkk...kah3...wa pulak nak datok james bean keh3

    ReplyDelete

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.