April 04, 2011

Bila kekasih hati bermain mata dengan sahabat sendiri ..

 Apa hal memalam buta wa buat entry bagai nak pasrah ni .. hukhuk .. sebenarnya wa kesian kat kawan sendiri .. bukan nak mengaibkan .. hanya pengajaran yang diambil untuk diri yang sedikit qudus ni .. hukhuk ..

Wa dah tido sebenarnya .. kepala berpinar sebab overdose makan durian .. blood pressure menaik balik .. lepas tu kepanasan .. huh!! tapi terbangun lepas dapat tahu scandal tak jadi iaitu Shaheizy Sam menang award .. ahaks!ahaks!

Bangun-bangun dapat text dari sahabat wa .. Panas hati katanya .. punya la curious wa nak tahu ..

... Sebab wa memang pendengar@pembaca setia .. wa pun baca la aduan beliau thru YM .. kalau text on phone comfirm wa tertido ..

AUNI!! cerita apa kamu nak sampaikan ni?? ceciter ceciter .. hukhuk .. sahabat .. maaf terpaksa wa mendedikasikan kisah ini dalam blog .. sebab wa pernah menghadapinya :(

Maka baru sikijap tadi cik sahabat mem-PM wa dengan harapan wa mungkin boleh bagi dia sedikit ketenangan .. apa yang terjadi sungguh-sungguh-sungguh membuat dia tak tentu arah ..

Punca dari si kekasih bermain mata cinta noda dengan sahabat sendiri .. Aduhai .. sakitnya ..


I can't bears it off .. seriously .. wa hanya nasihat .. sebab wa pernah ada dalam situasi cik sahabat .. (zaman sekolah ok!) wa tahu sambil cerita pada wa .. cik sahabat menangis .. tapi masih dalam posisi sabar dan sabar ..

Wa hanya membaca luahan hati dia .. dalam masa yang tidak terlalu sama .. depan mata wa si kekasihnya bermain kata dengan orang lain .. mengambil berat tanpa hiraukan perasaan si gadis yang menyayanginya .. DASAR!!

Susah sangat ke nak hormat perasaan orang yang menyayangi?susah ke? Kalau kau tak boleh go on dengan awek kau .. just putus! Bukan biar awek kau menangis tersedu-sedan sesorang .. mengumpul airmata kekecewaan .. dan menanam perasaan gundah dalam diri .. KEJAM namanya ..

Ikut hati sanubari wa .. mahu je api-apikan cik sahabat supaya putus @ challoo dari si jantan durjana .. sebagai sahabat .. tak mungkin wa nak tengok dia terus-terusan sakit kan kan?..

Lemahnya seorang gadis bila terlanjur sayang dengan si lelaki .. apa pun tak boleh ..

Wa hanya berdoa pada yang ESA .. temukanlah cik sahabat dengan seorang yang boleh menyayangi dia dengan tulus dan ikhlas T__T .. tak guna berharap kepada seorang yang menyakiti .. wa turut rasa sakit!

Semoga cik sahabat happening macam dulu .. :) Janganlah aniaya diri dengan manusia yang tak tahu menghargai :)

Keluh hati ♦ Semoga kekasih hati tidak membelakangi diri wa .. tak terbendung rasa diri kalau selalu makan hati ..

Terima kasih membuntangkan mata sambil membaca ..

2 comments:

  1. hye dear..
    chomel la awk! mcm blog awk jugerk...
    turquoise mypebret colour! =)

    btw salam kenalkenal
    http://lilyecah.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. first: kalau panas tido pakai singlet ngan boxer mcm wa keh3.
    second: kalau main mate takpe...cuci mate....keh3...tp jangan main hati dan perasaan memang nk kene tenyeh mate tu dengan sambal belacan

    kalau x malas,singgahla
    18sx-baju tak seksi tapi seksi
    CEO japan airline naik bas pergi kerje
    pelakon power rangers dulu dan sekarang
    kuasa seorang wanita

    ReplyDelete

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.