Quick Update #5

by April 28, 2011
Ececey!! Mood meroyan datang kembali .. hampir pukul 4 ni .. wa dengan megah rasa tak boleh tido .. memacam dah wa buat termasuk curang den...Read More

Line BUNGEK!!

by April 25, 2011
Huh!! Baru dapat beloging back .. ni pun singgah kejap nak hapdet sambil kentut 360' .. haa~ tak ada kena mengena .. actually since ...Read More

Muka guwe!!!

by April 17, 2011
Morning peeps .. Selamat hari Ahad .. Huh!! Kejutan sungguh bila jari mahu menaip di subuh sepi ni .. eh .. tak berapa nak subuh sangat .. T...Read More

Haizzzzz!!!

by April 16, 2011
Sesungguhnya hari ni baru je hari Sabtu .. kesesakan nafas wa kembali tak normal .. citt poodah!! dengki betul!! maka bernafasla wa mengguna...Read More

Quick Update #4

by April 13, 2011
First sekali .. sorang lagi patient kat tempat dialisis meninggal - India . Terkejut jugak .. sebab dia meninggal .. sama sebab kenapa wa w...Read More

Rebah lagi :(

by April 06, 2011
Tak tahu la nak start macam mana .. wa gagahkan diri untuk tidak manjakan diri sendiri .. NOW sedikit perit sebab kaki rasa ditarik .. kepal...Read More