March 25, 2011

Kau ingat bunuh diri tu .. kau BAHAGIA??!

Arghhhhhhhh!! semak!! mula wa macam nak jadi hulk kaler purple ni kang .. (dah macam barney pulak) .. gerammmmmmmmmmm sangat!! baru wa buat entry pasal jangan aniaya diri .. tup tap ada kes cubaan bunuh diri yang baru berlaku petang tadi .. haih! bodoh ke tak sayang nyawa?? wa pelik!wa pelik! penat mak apak kau jaga kau dari kecik .. pastu senang-senang nak bunuh diri .. *mendidih pulak rasenye*

Tapi .. tapi .. tapi .. tak boleh jugak salahkan budak ni 150% sebab kita tak tahu apa masalah dia .. just wa geram sangat dengan keputusan yang dia buat .. aduhai ...

mungkin putus cinta?
gagal SPM?
mengandung?
ditinggalkan macam tu je?
bla .. bla .. bla ..


Entah la .. tak tahu kisah sebenar pun .. yang menonton ada jugak yang bodo .. boleh pulak bertepuk tangan bagai .. really stupido la =.="

Tak tahu la dia dah mati atau tak .. ada yang kata sudah .. ada yang kata patah kaki je .. wa sendiri takut .. takut dengan keputusan cetek akal sahabat seagama & bangsa ..

Semoga boleh dijadikan iktibar .. untuk pangkat-pangkat adik2 diluar tu .. tolong la jangan buat kerja macam ni .. tak cium bau syurga nanti :(

psttttt ... sebaknye bila ada yang kata gadis tersebut dah mati .. jiwa lembut betul wa ni taw ..

ok la .. nak tido :( esok treatment lagi .. nite all~

Thx sebab membuntangkan mata sambil membaca..

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.