March 14, 2011

First award from irwanmiswan@budak kampung~

asareheh hah reheh reheh reheh reheh!! firstly .. wa nak ajak kura-kura wa menari poco-poco sebab happyyyyyyyyyy sangat sangat sangat sebab ......... dapat award!!! taraaaaaaaaaaaa!!


ehem-ehem .. wahai incik irwan .. bisa kenalan lelebih dekat??.. toinkkkkkkk!!

jakun kan kan??.. HARUS la jakun .. wa tak penah dapat award dari mana-mana blogger pun ok .. wa blogging main-main je .. ahaks! tapi bila bertambah follower mula ah jari tergedik-gedik nak hapdet selalu .. to Incik Irwan tenkiu lah! .. nanti wa stalker-stalker lagi page lu .. tenkiu jugak mempromosikan blog wa yang gojes ni

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.