March 12, 2011

BLOGGER LELAKI vs PEREMPUAN

Tak pepenah wa amik contest dari memane blogger .. tapi harini tangan tersangat rajin nak join contest Bro Ben yang gagah ni .. pishhhhhh!!

1........... 2............ 3............. goooooooooOOoooooooo!!


1.Dalam memberi pendapat dalam entri .. apakah blogger lelaki benar benar ikhlas..?

Wa jawab : Kejap .. sebagai seorang lelaki .. Bro Ben benar2 ikhlas tak??..(Kompem bro ben marah sbb tanye dia balik)

2.Blogger lelaki malu nak letak gambar ? Kenapa ?

Wa jawab : Eh malu ke??.. haa yang malu tu mungkin disebabkan mereka dan mereka terasa diri terlalu kacak untuk ditayangkan di blog .. kan kan kan?? *tolong angguk bagi pihak lelaki*

3.Pada pendapat anda , kenapa lelaki berblog ? Secara umum ..

Wa jawab : Kongsikan idea memasing .. kongsi tentang hal itu dan ini .. err err .. maknanya lelaki ni memang suka berkongsi cerita la ..

4.Blogger lelaki lebih mudah dapat ramai follower berbanding perempuan ? Kenapa ?

Wa jawab : Lelaki pandai tarik minat seseorang dengan penulisan diorang yang kadang slumber berok je .. waka waka eh eh ! :D

5.Blog lelaki yang anda wajib masuk setiap hari ..

Wa jawab : Ben Ashaari dengan Mat Gebu dengan .. err sesape blogger lelaki yang rajin hapdet blog dorang tanpa bosan ..

6.Jika anda blogger lelaki , apakah yang akan anda letak dalam blog anda ..

Wa jawab : wa akan letak picta gegurl paling cun .. err .. photoshot ke .. camtu ar .. pishhh! .. eh jap nak interbiu Bro Ben balik .. kalau Bro Ben nak letak ape ye??..

ok dah siap :)

(agak-agak wa kena debik tak dengan jawapan diatas??...) ....... larikkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!!!

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.