February 18, 2011

hey waley-waley !! ADA AKU KISAH??..

haa ! sumpah tak pedulik .. baru balik hospital tiba-tiba kepala tingtong! wa gelak sorang-sorang .. geletek adek wa yang kecik tu .. err .. lagi ape ye?.. haa blogwalking!

Teringat ah plak kan bile orang pertikaikan wa itu dan ini .. kau bagus sangat?.. baik sangat?.. jamin terus masuk syurga?? *marah ni* .. kalian dan kalian .. auni is auni akan tetap jadi AUNI ok!! wa kurang ajar kalau orang start kurang ajar .. begitulah sebaliknye .. buat pe nak hipokrit weh?.. lu jadik diri lu suda la!!

disebabkan memang wa tak pernah kisah.. wa nak culik statement dari my sissy cat . ( takde keje lain budak ni .. asyik culik entry orang je .. ) err .. ADE WA KISAH?..


Aku hodoh?
Kau tu cantik sgt ke?
Kau cantik? ade lagi cantik la wey..
ratu cantik lagi..
Ade aku kisah?

Aku bodoh?
Kau tu pandai sgt ke?
Kau pandai? ade lagi pandai la wey..
 masuk news lagi..
Ade aku kisah?

Aku Miskin
Kau tu kaya sgt ke?
Kau kaya? setakat kaya kat dunia buat ape..
duit bukan bawak mati..
Ade aku kisah?

Aku oldfashion
Kau tu uptodate sgt ke?
Kau stylo? setakat pakai baju tak cukup kain...
kain kapan jugak kau pakai nanti..
Ade aku kisah?

see see .. wa dapat semangat baru beb! wa tak akan pernah kisah ape lu orang nak kate wa .. wa GOJES?? ok wa admit ! wa TERLEBIH AJAR??.. so?? salahkah cikgu-cikgu wa yang tak bosan MENGAJAR wa .. huh!! *pepurak pengsan*

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.